woensdag 11 juni 2014

Atelier Jody maakt is een feit!

Ik had dit natuurlijk al eerder willen bloggen, maar was toch wat drukker geworden dan ik dacht.
Want sinds 1 mei is mijn bedrijfje echt geworden: Atelier Jody maakt!
Ik liep er een paar jaar aan te denken, en er tegenaan te hikken, 
maar heb nu toch de grote stap gemaakt!
Best wel een beetje eng, maar tot nu toe gaat alles best goed.

Aan komende zaterdag is mijn eerste markt dit jaar weer, de Hanzefeesten in doesburg, van 10 tot 5 uur zijn we weer geheel in middeleeuwse sferen, en ik heb weer nieuwe maliën sieraden, en zelfs nieuwe aankleding voor de kraam en voor mezelf.


Ik ga de komende tijd meer proberen te bloggen, meer mooie dingen maken, meer met mijn Dawanda winkeltje bezig zijn, en meer plezier beleven aan mijn passie's.

Ook heb ik nu ook een mooie pagina op Facebook, die vind je hier, als je hem leuk vind blijf je nog meer op de hoogte van waar ik me mee bezig hou!

Groetjes Jody

Geen opmerkingen:

Een reactie posten