vrijdag 17 januari 2014

Rozenraam

(nog gelukkig nieuwjaar!!!)

Ik ben in november en december tussen de kerstmarkten door druk geweest met een aantal projecten.
En ik wil graag dit rozenraam met jullie delen.

Het patroon is helaas niet van mezelf, ik zag het op Pinterest, 
en heb het nagetekend en aangepast voor eigen gebruik.
Hier de eerste stukken glas gesneden voor de rozen.
De eeerste stukken glas geslepen, klaar voor koperfolie.
 Koperfolie aangebracht.
 Bezig met solderen.
 En hier is ie klaar, het eindresultaat.
Even voor het raam houden!
 En hier is het rozenraam echt helemaal af!

Ik ben echt heel erg blij met het resultaat, 
hij hangt nu bij een vriendin thuis die er er ook heel gelukkig mee is!
Ik denk dat dit het mooiste raam is van het afgelopen jaar.
Nu moet de rest natuurlijk nog beter en mooier!

Groetjes jody

1 opmerking:

  1. Prachtig!
    Mijn man is van plan ook een raam maken met rooz voor zijn zuster familie.

    BeantwoordenVerwijderen